אני לא אחדש לך אם אני אגיד לך שכל חודש אתה מפספס עסקאות שלא הספקת לחזור אליהם,
לקוחות פוטנציאליים שהיו צריכים לקבל עוד מייל או שניים ממך,
מתעניינים שאם היית משקיע יותר זמן בשיחה איתם היו סוגרים.
אני משערת שזה לא ידע שחסר לך, אלא זמן.
אין לך זמן, כוח ויכולת להתעסק עם השיווק כמו שצריך ולמצות את תהליכי השיווק והמכירה כדי להגיע לכל לקוח פוטנציאלי…
בשביל זה אני כאן.
נעים מאד, אני נעה דורון וזה מה שאני יודעת לעשות –
לבנות תהליכי שיווק אוטומטיים שרודפים אחרי הלקוחות הפוטנציאליים,
שמזהים מה בדיוק כל אחד מהם צריך כדי להתקדם במסלול הרכישה,
וממצים את תהליך השיווק מולם עד לסגירת עסקה.
אני מבינה היטב שהעסק שלך קיים כבר תקופה ארוכה, ואני מגיעה כאורחת מן החוץ.
לאורך השנים יצרת שפה וטביעת אצבע לעסק שלך, שהלקוחות מזהים ואוהבים וחשוב לשמר את זה גם כשמשפרים ומייעלים את תהליכי השיווק והמכירה.
זו הסיבה שאני נכנסת לשיווק העסק שלך בחרדת קודש ולא יוצרת אפילו פיסת תוכן אחת לפני שאני ממש נושמת את העסק שלך.
בפגישה משותפת אקבל ממך את כל המידע שאני צריכה עליך, על העסק ועל הלקוחות.
אני יכולה רק להניח שאתה רוצה שכמה שיותר לקוחות שמתחילים את המסע איתך, יגיעו לתחנה הסופית – המכירה, וגם אם זה לא מוגזם לבקש, ששיחות המכירה יגיעו מאנשים מתאימים ובשלים, כך שהשיחות יהיו קצרות וקלות ככל הניתן.
בשביל שזה יקרה, אני צריכה ממש להכיר את הלקוחות שלך – להכנס לתוך הראש שלהם ולהבין איך הם מדברים, מה הם רוצים ומה הם צריכים לקבל ממך כדי להתקדם.
אני יוצאת למסע להכרות הלקוח שלך – דרך השיח שלהם ברשת, התכנים שלך, התגובות שלהם לתכנים שלך, ההמלצות שלהם עליך ועוד.
לכל לקוח יש את ריקוד המכירה שלו – את הקצב שלו, את השפה שהוא צריך לשמוע, את השלבים שהוא צריך לעבור.
אנחנו לא מתייחסים ללקוח שלך כאל חלק מעדר שמתנהג בדיוק כמו האחרים, בגלל שזו הדרך שבה אנחנו “מפספסים” לקוחות.
לכן בשלב זה אני מגדירה את הלקוחות השונים בעסק ואת ‘מסע הלקוח’ שכל אחד מהם עובר – כלומר, מהם השלבים והמסרים שהוא צריך לעבור כדי לרכוש.
את אוסף הפרטים שנתקבלו אני רוקמת לתהליך שיווק אחד, שיהפוך להיות אוטומטי, ובכך להוריד ממך 90% מההתעסקות בשיווק.
אגב, כשאומרים לך אסטרטגיה שיווקית – זה זה 🙂
אני מניחה שאתה יודע שלא כל הלקוחות שלא רכשו ממך הם כאלו ש”לא משנה מה, הם לא יקנו”.
בדרך כלל, בין הלקוחות שלא רכשו, יש לא מעט שפשוט “נפלו בין הכסאות” כי לא חזרו אליהם בזמן או שלא קיבלו את המסר האחרון שיפיל אותם מהגדר.
אני הולכת לצמצם את הכמות הזו באופן משמעותי ולדאוג לכך שיש לך תהליכים אוטומטיים שמיועדים בדיוק להם ומניעים אותם לרכישה.
כך אנחנו הולכים באותו תקציב פרסום, למקסם את התוצאות שלך.
משפכי ותהליכי השיווק הנפלאים ביותר, הם כמו רכב יוקרה עם טנק דלק ריק, כשאין בהם כתיבה שיווקית מדוייקת.
אחרי שהשקעתי זמן ומחשבה בהבנת הלקוח, אני רוקמת עבורו את המסרים המדוייקים שיגרמו לו לפעול בדיוק כפי שציפינו.
אז כן, אני כותבת לך את התכנים השיווקים הרלוונטיים לתהליכי השיווק שאני מקימה – את דפי הנחיתה, המכירה, הדיוורים, הטקסטים לסרטוני המכירה… ה-כל!
זה הרגע שאתה מחייך לעצמך בהקלה? 🙂
עכשיו אנחנו מגיעים לנקודה שלשמה התכנסו כאן
תראה, בין אם אתה מוכר קורס, או תכנית ליווי שנפתחת אחת לתקופה ובין אם אתה חי ממכירות שוטפות, 90% ממה שקורה בשיווק, חוזר על עצמו.
אז למה לא להפוך את זה לאוטומטי?
הרי מהו שיווק? אני מסתכלת על שיווק קצת כמו על משחק ‘חפש את המטמון’. הלקוח הפוטנציאלי מובל בין תחנות, כשכל תחנה מובילה אותו לבאה, עד לתחנת הסיום – המכירה.
עכשיו תדמיין לעצמך – לקוח נכנס ל’משחק’, כלומר ממלא פרטים בדף הנחיתה, ומתחיל לקבל תכנים מותאמים לו אישית שמניעים אותו מתחנה לתחנה. עכשיו, אתה מנהל ‘משחק’ חכם – כזה שיודע בכל זמן נתון מהם השלבים שהלקוח הפוט’ עבר ומה נדרש לו כדי להתקדם לתחנה הבאה.
והיופי, הכל קורה בצורה אוטומטית. אתה לא באמת צריך להכיר כל לקוח ולקוח ולזהות מה שהוא צריך. אני אהפוך עבורך את מהלכי השיווק לאוטומטיים, כך שהם ירוצו בעסק שוב ושוב ואתה יכול להתרווח בכסא ולדעת שהדברים מתקתקים.
אני מבינה היטב שהעסק שלך קיים כבר תקופה ארוכה, ואני מגיעה כאורחת מן החוץ.
לאורך השנים יצרת שפה וטביעת אצבע לעסק שלך, שהלקוחות מזהים ואוהבים וחשוב לשמר את זה גם כשמשפרים ומייעלים את תהליכי השיווק והמכירה.
זו הסיבה שאני נכנסת לשיווק העסק שלך בחרדת קודש ולא יוצרת אפילו פיסת תוכן אחת לפני שאני ממש נושמת את העסק שלך.
בפגישה משותפת אקבל ממך את כל המידע שאני צריכה עליך, על העסק ועל הלקוחות.
אני יכולה רק להניח שאתה רוצה שכמה שיותר לקוחות שמתחילים את המסע איתך, יגיעו לתחנה הסופית – המכירה, וגם אם זה לא מוגזם לבקש, ששיחות המכירה יגיעו מאנשים מתאימים ובשלים, כך שהשיחות יהיו קצרות וקלות ככל הניתן.
בשביל שזה יקרה, אני צריכה ממש להכיר את הלקוחות שלך – להכנס לתוך הראש שלהם ולהבין איך הם מדברים, מה הם רוצים ומה הם צריכים לקבל ממך כדי להתקדם.
אני יוצאת למסע להכרות הלקוח שלך – דרך השיח שלהם ברשת, התכנים שלך, התגובות שלהם לתכנים שלך, ההמלצות שלהם עליך ועוד.
לכל לקוח יש את ריקוד המכירה שלו – את הקצב שלו, את השפה שהוא צריך לשמוע, את השלבים שהוא צריך לעבור.
אנחנו לא מתייחסים ללקוח שלך כאל חלק מעדר שמתנהג בדיוק כמו האחרים, בגלל שזו הדרך שבה אנחנו “מפספסים” לקוחות.
לכן בשלב זה אני מגדירה את הלקוחות השונים בעסק ואת ‘מסע הלקוח’ שכל אחד מהם עובר – כלומר, מהם השלבים והמסרים שהוא צריך לעבור כדי לרכוש.
את אוסף הפרטים שנתקבלו אני רוקמת לתהליך שיווק אחד, שיהפוך להיות אוטומטי, ובכך להוריד ממך 90% מההתעסקות בשיווק.
אגב, כשאומרים לך אסטרטגיה שיווקית – זה זה 🙂
אני מניחה שאתה יודע שלא כל הלקוחות שלא רכשו ממך הם כאלו ש”לא משנה מה, הם לא יקנו”.
בדרך כלל, בין הלקוחות שלא רכשו, יש לא מעט שפשוט “נפלו בין הכסאות” כי לא חזרו אליהם בזמן או שלא קיבלו את המסר האחרון שיפיל אותם מהגדר.
אני הולכת לצמצם את הכמות הזו באופן משמעותי ולדאוג לכך שיש לך תהליכים אוטומטיים שמיועדים בדיוק להם ומניעים אותם לרכישה.
כך אנחנו הולכים באותו תקציב פרסום, למקסם את התוצאות שלך.
משפכי ותהליכי השיווק הנפלאים ביותר, הם כמו רכב יוקרה עם טנק דלק ריק, כשאין בהם כתיבה שיווקית מדוייקת.
אחרי שהשקעתי זמן ומחשבה בהבנת הלקוח, אני רוקמת עבורו את המסרים המדוייקים שיגרמו לו לפעול בדיוק כפי שציפינו.
אז כן, אני כותבת לך את התכנים השיווקים הרלוונטיים לתהליכי השיווק שאני מקימה – את דפי הנחיתה, המכירה, הדיוורים, הטקסטים לסרטוני המכירה… ה-כל!
זה הרגע שאתה מחייך לעצמך בהקלה? 🙂
עכשיו אנחנו מגיעים לנקודה שלשמה התכנסו כאן
תראה, בין אם אתה מוכר קורס, או תכנית ליווי שנפתחת אחת לתקופה ובין אם אתה חי ממכירות שוטפות, 90% ממה שקורה בשיווק, חוזר על עצמו.
אז למה לא להפוך את זה לאוטומטי?
הרי מהו שיווק? אני מסתכלת על שיווק קצת כמו על משחק ‘חפש את המטמון’. הלקוח הפוטנציאלי מובל בין תחנות, כשכל תחנה מובילה אותו לבאה, עד לתחנת הסיום – המכירה.
עכשיו תדמיין לעצמך – לקוח נכנס ל’משחק’, כלומר ממלא פרטים בדף הנחיתה, ומתחיל לקבל תכנים מותאמים לו אישית שמניעים אותו מתחנה לתחנה. עכשיו, אתה מנהל ‘משחק’ חכם – כזה שיודע בכל זמן נתון מהם השלבים שהלקוח הפוט’ עבר ומה נדרש לו כדי להתקדם לתחנה הבאה.
והיופי, הכל קורה בצורה אוטומטית. אתה לא באמת צריך להכיר כל לקוח ולקוח ולזהות מה שהוא צריך. אני אהפוך עבורך את מהלכי השיווק לאוטומטיים, כך שהם ירוצו בעסק שוב ושוב ואתה יכול להתרווח בכסא ולדעת שהדברים מתקתקים.
אני מבינה היטב שהעסק שלך קיים כבר תקופה ארוכה, ואני מגיעה כאורחת מן החוץ.
לאורך השנים יצרת שפה וטביעת אצבע לעסק שלך, שהלקוחות מזהים ואוהבים וחשוב לשמר את זה גם כשמשפרים ומייעלים את תהליכי השיווק והמכירה.
זו הסיבה שאני נכנסת לשיווק העסק שלך בחרדת קודש ולא יוצרת אפילו פיסת תוכן אחת לפני שאני ממש נושמת את העסק שלך.
בפגישה משותפת אקבל ממך את כל המידע שאני צריכה עליך, על העסק ועל הלקוחות.
אני יכולה רק להניח שאתה רוצה שכמה שיותר לקוחות שמתחילים את המסע איתך, יגיעו לתחנה הסופית – המכירה, וגם אם זה לא מוגזם לבקש, ששיחות המכירה יגיעו מאנשים מתאימים ובשלים, כך שהשיחות יהיו קצרות וקלות ככל הניתן.
בשביל שזה יקרה, אני צריכה ממש להכיר את הלקוחות שלך – להכנס לתוך הראש שלהם ולהבין איך הם מדברים, מה הם רוצים ומה הם צריכים לקבל ממך כדי להתקדם.
אני יוצאת למסע להכרות הלקוח שלך – דרך השיח שלהם ברשת, התכנים שלך, התגובות שלהם לתכנים שלך, ההמלצות שלהם עליך ועוד.
לכל לקוח יש את ריקוד המכירה שלו – את הקצב שלו, את השפה שהוא צריך לשמוע, את השלבים שהוא צריך לעבור.
אנחנו לא מתייחסים ללקוח שלך כאל חלק מעדר שמתנהג בדיוק כמו האחרים, בגלל שזו הדרך שבה אנחנו “מפספסים” לקוחות.
לכן בשלב זה אני מגדירה את הלקוחות השונים בעסק ואת ‘מסע הלקוח’ שכל אחד מהם עובר – כלומר, מהם השלבים והמסרים שהוא צריך לעבור כדי לרכוש.
את אוסף הפרטים שנתקבלו אני רוקמת לתהליך שיווק אחד, שיהפוך להיות אוטומטי, ובכך להוריד ממך 90% מההתעסקות בשיווק.
אגב, כשאומרים לך אסטרטגיה שיווקית – זה זה 🙂
אני מניחה שאתה יודע שלא כל הלקוחות שלא רכשו ממך הם כאלו ש”לא משנה מה, הם לא יקנו”.
בדרך כלל, בין הלקוחות שלא רכשו, יש לא מעט שפשוט “נפלו בין הכסאות” כי לא חזרו אליהם בזמן או שלא קיבלו את המסר האחרון שיפיל אותם מהגדר.
אני הולכת לצמצם את הכמות הזו באופן משמעותי ולדאוג לכך שיש לך תהליכים אוטומטיים שמיועדים בדיוק להם ומניעים אותם לרכישה.
כך אנחנו הולכים באותו תקציב פרסום, למקסם את התוצאות שלך.
משפכי ותהליכי השיווק הנפלאים ביותר, הם כמו רכב יוקרה עם טנק דלק ריק, כשאין בהם כתיבה שיווקית מדוייקת.
אחרי שהשקעתי זמן ומחשבה בהבנת הלקוח, אני רוקמת עבורו את המסרים המדוייקים שיגרמו לו לפעול בדיוק כפי שציפינו.
אז כן, אני כותבת לך את התכנים השיווקים הרלוונטיים לתהליכי השיווק שאני מקימה – את דפי הנחיתה, המכירה, הדיוורים, הטקסטים לסרטוני המכירה… ה-כל!
זה הרגע שאתה מחייך לעצמך בהקלה? 🙂
עכשיו אנחנו מגיעים לנקודה שלשמה התכנסו כאן
תראה, בין אם אתה מוכר קורס, או תכנית ליווי שנפתחת אחת לתקופה ובין אם אתה חי ממכירות שוטפות, 90% ממה שקורה בשיווק, חוזר על עצמו.
אז למה לא להפוך את זה לאוטומטי?
הרי מהו שיווק? אני מסתכלת על שיווק קצת כמו על משחק ‘חפש את המטמון’. הלקוח הפוטנציאלי מובל בין תחנות, כשכל תחנה מובילה אותו לבאה, עד לתחנת הסיום – המכירה.
עכשיו תדמיין לעצמך – לקוח נכנס ל’משחק’, כלומר ממלא פרטים בדף הנחיתה, ומתחיל לקבל תכנים מותאמים לו אישית שמניעים אותו מתחנה לתחנה. עכשיו, אתה מנהל ‘משחק’ חכם – כזה שיודע בכל זמן נתון מהם השלבים שהלקוח הפוט’ עבר ומה נדרש לו כדי להתקדם לתחנה הבאה.
והיופי, הכל קורה בצורה אוטומטית. אתה לא באמת צריך להכיר כל לקוח ולקוח ולזהות מה שהוא צריך. אני אהפוך עבורך את מהלכי השיווק לאוטומטיים, כך שהם ירוצו בעסק שוב ושוב ואתה יכול להתרווח בכסא ולדעת שהדברים מתקתקים.
תהליכי השיווק האוטומטיים שאני בונה הם לא מוצר מדף.
הם נבנים בהתאמה אישית לכל לקוח, בהתאם לצרכי העסק.
לכן, בשלב הראשון אנחנו נשב לפגישת אסטרטגיה שבה נפרק את מערך השיווק שלך לחתיכות קטנות, אצייר לך תמונה בהירה של מכונת השיווק שאבנה עבורך
וכמובן, נתמחר בהתאם.
כן, כן… אבל בערך כמה זה עולה?
מרבית תהליכי השיווק האוטומטיים מתחילים ב- ₪20,000.
זו הסיבה שהשירות מתאים רק למי שיש לו מחזור שנתי של ₪500,000 לפחות.
נעים להכיר, אני נעה דורון
מהנדסת תוכנה בעבר וכיום יועצת שיווק ומכירות, מתמחה בתהליכי שיווק אוטומטיים.
ב- 6 השנים האחרונות ליוויתי עשרות עסקים והעברתי קורסים בשיווק ובמכירות למאות בעלי עסקים. עבדתי כיועצת שיווק בכירה בחברת שיווק מהמובילות בארץ, וניהלתי את מחלקת ההכשרה של יועצי שיווק מתלמדים.
לאחר שנים שאני חיה ונושמת שיווק ומכירות, מביאה עסקים להישגים מרשימים של הכפלת ההכנסות, גם פי 3 ופי 5, התפניתי לעסוק בבעיה הבוערת ביותר של בעלי עסקים מתקדמים – העובדה שתהליכי השיווק גוזלים נתח כביר מההתעסקות היומיומית של בעל העסק או של הצוות שלו.
כמהנדסת תוכנה בעברי וחובבת חדשנות, הבנתי שבעולם שיש בו אינסוף אפשרויות טכנולוגיות, לא יתכן שאני והלקוחות שלי עושים את אותן הפעולות שוב ושוב, ולא יתכן שיש להם לא מעט לקוחות פוטנציאליים שנופלים בין הכסאות, רק משום שמישהו לא הספיק לחזור אליהם בזמן או שכח לשלוח להם מייל.
תהליך השיווק שאבנה עבורך מחבר בין הידע הנרחב שלי בשיווק ובמכירות והיכולת להפוך מתעניינים ללקוחות משלמים לבין התשתית הטכנולוגית המתאימה, כך שיש לך בעסק תהליכי שיווק חכמים, מותאמים לך וללקוח שלך, אשר חוסכים לך זמן יקר, מורידים ממך 90% מההתעסקות בשיווק, ממקסמים מכירות ומעניקים לך שקיפות ובקרה מלאה בכל רגע.